Rate this post

بررسی جعبه صنعتی خودرویی DHL2

جعبه صنعتی خودرویی DHL2
جعبه خودرویی ,جعبه گالیا , جعبه درب دار , جعبه خودرو سازی ,جعبه ابزار, جعبه مواد و وسایل , جعبه ماشین
جعبه صنعتی خودرویی DHL2 با میزان تحمل بار مشخص و ساخته شده از پلی اتیلن سنگین در انبار های مکانیزه و غیر مکانیزه، کاربرد های صنعتی، کارخانه های مختلف، و حتی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد..

ویژگی های محصول :

      نام :  جعبه خودرویی

      کد: HDL 2

      ابعاد: 30*20*11.4

      وزن 540 gr

جعبه صنعتی خودرویی DHL2 با میزان تحمل بار مشخص و ساخته شده از پلی اتیلن سنگین در انبار های مکانیزه و غیر مکانیزه، کاربرد های صنعتی، کارخانه های مختلف، و حتی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد وسیع آن به شرکت های بزرگ خودرو سازی مربوط می شود. به همین دلیل است که به آن نام جعبه صنعتی خودرویی DHL2 داده اند.

جعبه صنعتی خودرویی DHL2

بررسی ویژگی های ظاهری جعبه صنعتی خودرویی DHL2

این جعبه صنعتی ویژگی های متعددی دارد که استفاده از آن را به امری بدیهی و لازم تبدیل می کند. یکی از مهم ترین این ویژگی ها تحمل دماهای متغیر از منفی 50 درجه تا مثبت 60 درجه می باشد. در نتیجه با تغییر شرایط آب و هوا و حمل و نقل مکرر دچار مشکل نمی شود و مانند روز اول برای شما کار خواهد کرد. این جعبه صنعتی خودرویی در دو نوع درب دار و بدون درب عرضه می شود که بسته به نظر شما می توانید یک مورد را سفارش دهید. رنگ مورد کاربرد این جبه قهوه ای و ثابت است.

بررسی کاربردی جعبه صنعتی خودرویی DHL2

اشاره کردیم که این جعبه در کارخانه ها و شرکت های بزرگ خودروسازی بسیار استفاده می شود. چرا که عدم رنگ پریدگی و بریدگی از جمله ویژگی های کاربردی آن است. نام های دیگر این محصول جعبه خودرویی و جعبه گالیا می باشد. ابعاد خارجی این محصول 11.4*20*30 و ابعاد داخلی آن 9.4*16.3*26.3 می باشند که با اطلاع از این اندازه ها به سادگی می توانید کاربرد آن را در ابعاد وسیع تخمین بزنید.

شما همچنین می توانید در فعالیت های صنعتی و غیر صنعتی تعداد زیاد آن را روی یکدیگر قرار دهید و مطمئن باشید که هیچ مشکلی در نهایت پیش نخواهد آمد. این جعبه در مقابل نور آفتاب مقاوم است و با رنگ مستربچ ساخته شده است. میزان تحمل بار آن 20 الی 50 کیلوگرم می باشد.

 

بررسی جعبه صنعتی خودرویی DHL2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ در واتس اپ با ما گفتگو کنید